Motorrijden / Riding my motorcycle

Pfuh, ik mis het! Na het verlies van mijn eerste liefde, mijn mooie roze Kawasaki ZZR600 heb ik nog maar één keer motor kunnen rijden. Wat een feest was dat! Een lang weekend met een Ducati 696 onder mijn bips touren door Nederland (en een stukje Duitsland). Een grote grote glimlach vier dagen lang.

Daarna geen mogelijkheid meer gehad tot rijden, het weer was er niet naar, maar ik mis het zo. De vrijheid, de twee wielen die zo wendbaar zijn, het genieten van de wind in je gezicht…

Je kan wel begrijpen dat ik druk bezig ben het internet af te struinen naar een nieuwe liefde. Als ik het geld had, had ik meteen een Ducati 696 gekocht, maar dat is niet zo! Daarnaast staan er ook een paar reizen op de planning die bekostigd moeten worden. Toch heb ik uitgerekend dat ik best een motor kan kopen. Qua zithouding wil ik wat rechterop dan mijn sporttour van vorige zomer. Hoewel deze ook nog precies prima was, trouwens, maar platter dan dat kan mijn arme ruggetje niet aan.

Hoewel ik motorrijden sowieso geweldig vind, en ook prima mee kan komen met de dudes, vind ik het ook heel leuk om een paar superstoere motorchicks te kennen! De dudettes die ook meeknallen door een bocht, en in het leer gehuld op zoek gaan naar mooie bochten en goede routes. Dames (en heren), ik hoop vanaf het voorjaar weer lekker met jullie mee te kunnen rijden! (klik op het plaatje voor meer foto’s… Misschien op een van deze motoren??)

Motorfoto’s

Pffft… I miss it! After the much mourned loss of my First love, my beautiful pink Kawasaki ZZR600, I was only able to go riding a motorcycle once. That was awesome! A long weekend with a Ducati 696, touring through the Netherlands (and a bit of Germany). A big big smiley on my face for four days.

After that, I didn’t get another opportunity to ride, the weather got bad, but I miss it! The freedom, the versatile two-wheeler, the joy of the wind in your face while you take another corner…

As you can imagine, I’ve been busy surfing the internet for a new love. If I had the money, I’d have bought a Ducati 696 straight away, but unfortunately, this is not the case! And besides that, there’s also travels that need to be subsidised. Still, I did the calculations and I can buy a motorcycle this spring. I want to sit up a bit more straight than on my sporttouring bike last summer. That was fine, but a sportbike is impossible for my achey breaky back.

Although I love riding a motorcycle anyway, and can get along with the dudes great, I think it’s great I met a couple of supertough motorchicks! The dudettes that bang through corners just as well and look for great corners and awesome routes, dressed in leather. Ladies (and gentlemen), I hope to join you again this spring!
(click on the picture for more pictures… Maybe I’ll be joining on one of these motorcycles?)

2 thoughts on “Motorrijden / Riding my motorcycle

Geef een reactie

