Afgestudeerd / Graduated!

Het is tijd voor een feestje! Inmiddels ben ik al een paar weken geleden officieel afgestudeerd. Het duurt nog even voordat ik het felbegeerde papiertje mag komen ophalen tijdens de diploma-uitreiking, maar ik ben klaar! Een Bachelor of Economics kan ik over de hele wereld meenemen, wie weet komt het nog van pas…

Dit prachtige feest gaat in juni gevierd worden, dus hou je mailbox in de gaten voor een mooie uitnodiging!

It’s time to party! A couple of weeks ago I officially graduated. It will take a while before I can walk down and get my diploma, the diploma I want so very badly, but I’m done! A Bachelor of Economics. I can’t believe it! I’ll take it all over the world, and we’ll see where it takes me…

As said, this calls for a celebration! And oh, a party is an understatement, it’ll be in June, so keep an eye on your mailbox for a shiney invitation!

One thought on “Afgestudeerd / Graduated!

Geef een reactie

