Even geleden / It’s been a while

… Zo! Het is alweer een tijd geleden dat ik een update maakte voor deze weblog. Ik moet er wel mee bezig blijven natuurlijk, anders blijven de verhalen achter. Er is nogal wat gebeurd de afgelopen tijd.

Ik heb hard, maar dan ook hard gewerkt bij Nalu in juni en juli (en nu nog steeds trouwens), met goed en slecht weer, leuke en uhm.. minder-leuke mensen en vooral met geweldige collega’s. Wat een lol om elkaar toe te mauwen, dansjes te doen en niet te vergeten: de feestjes. Ook daar zijn we bij Nalu heel goed in. Work hard, play hard is het motto!

3 juli gaf ik zelf een feest, met Nadia en Daniëlle. Verkleed zo gek je wilt, en alles kan! Wat een geweldige avond, die doorliep in de ochtend. Ik kan er nu nog over nagenieten, maar eigenlijk kan ik het het beste laten zien met foto’s, dus die staan hieronder. (volgende keer kan je er beter gewoon bij zijn, dat is nog veel leuker!)

En toen weer het gewone leven in. Werken, genieten van voetbal en vooral de sfeer die heerste in Nederland. Ik denk dat we de wereld hebben laten zien dat die rare Dutchies goed kunnen feesten! En we werken weer wat verder.

Vorige week ben ik in Frankrijk geweest. Een uitje! Even vier dagen helemaal niks, behalve genieten van de omgeving (die trouwens prachtig is, volgens mij ben ik een van de weinigen die als kind niet naar Frankrijk op vakantie is geweest, ik heb m’n ogen uitgekeken!) en genieten van de activiteiten. Klimmen (jawel, er zijn foto’s van, die volgen nog..), mountainbiken en zwemmen in een meertje. Lui hangen in een hangmat en nog wat meer genieten… Dat heeft me echt heel goed gedaan en nu kunnen we weer met verse moed aan de slag. Nog anderhalve maand en dan is het zomerseizoen alweer afgelopen… Komen jullie snel nog een keer langs Nalu voor een drankje?

Het uitkijken naar Australië is nu echt begonnen. Het ticket is bijna rond (de datum hou ik nog even spannend), er wordt gekeken naar een hostel in Sydney.. De motor moet verkocht worden, helaas.. Maar ook de meubels gaan in de verkoop! Ken of ben jij iemand die een eetkamerset wil (praktisch en mooi!), een tv, bureau, bed of iets anders.. Laat het me weten!

p.s. als ik nou iets ben vergeten te vertellen wat er echt bij moet, laat het me even weten! ik beloof dat de volgende update sneller volgt.

KNALfeest foto's
Randoms summer2010

Well… It’s been quite a while since I updated this weblog. I need to occupy myself with this, otherwise stories will get left behind. A lot has happened in the passed time. A small recap:

I’ve been working lots, and I mean lots and lots at Nalu in June and July (and still now, by the way), (en)during great and awful weather, nice and uhm… less-nice people and most of all with great colleagues. So much fun meowing to each other, doing little dancing, singing the frustration away and most of all: the parties. We’re good at parties at Nalu. Work hard, play hard is our motto this summer!

July 3rd I threw a party, together with Nadia and Daniëlle. Dress up as crazy as you like, and everything’s possible! What a great night, that turned into the morning. I can still go on about it now, but I think it shows best by the pictures below (oh and next time; just be there, it’s way more fun than reading about it!)

And then, back to regular life. Work, enjoy football and most of all the atmosphere that absorbed all of the Netherlands during the exciting finals. I think we showed the world that those crazy Dutchees know how to party! And we work some more…

Last week I’ve been to France. Because I could! Four days of absolutely nothing, except enjoying the surroundings (which are gorgeous by the way, I think I’m one of the few people that didn’t go on holiday to France as a kid, and everything is pretty as far as the eye can see!) and enjoying the activities. Rockclimbing (yes, I know, there’s pictures to proof it though!), mountainbiking and swimming in a lake. Being lazy in a hammock and just enjoy my time there some more… It’s been great and now we can go back to work. Just 1.5 month for the summer season to end… Drop by at Nalu for a drink some time soon!?

The count down for Australia has really begun. The ticket is almost set (date to be revealed soon… Exciting!), I need to check some hostels in Sydney… My motorbike is to be sold unfortunately… But it’s not just my motorbike. My furniture will have to clear out as well! Let me know if you know someone that needs a diningset, a tv, desk, bed or something else!

p.s. in the rare case that I forgot to tell something that needs to be added, let me know! I promise the next update will follow much sooner than this one.

2 thoughts on “Even geleden / It’s been a while

  1. Leuk om weer een beetje op de hoogte te zijn van al je dagelijkse dingen en je avonturen. 😉
    Het enige wat ik eigenlijk mis in je verhaal is, waar je in Frankrijk bent geweest?

    Dikke x van mij Sharon.

Geef een reactie

